În România, mass-media trebuie să intervină pentru a preveni urmările grave ale anxientăţii în business, pe termen lung
Anxietatea în business și în societatea românească se generalizează iar mass-media trebuie să intervină pentru a preveni urmările grave ale acesteia, pe termen lung. Este avertismentul specialiștilor K.M.Trust & Partners. Aceștia au arătat că 7 din 10 mari companii active în România au apelat în ultimul an la programe de gestionare a stresului și anxietății.
În contextul socio-economic, efectele pandemiei, fenomenul global al demisiilor în masă la diverse niveluri de management, iar în prezent provocările regionale în contextul conflictului din Ucraina, sunt doar câteva dintre provocările liderilor companiilor mari din România în ultimii ani. Acestea dar și alți factori legați de presiunile interne de permanentă adaptabilitate ale business-ului au condus la o accentuare a anxietății și senzației de copleșire la nivelurile de vârf ale organizațiilor, astfel încât 7 din 10 companii au apelat în ultimul an la programe de management al stresului și anxietății, conform datelor K.M.Trust-Partners.
Acesta este un indicator esențial al stării generalizate de copleșire al societății și economiei, având în vedere că marile companii…
Citeste continuarea Aici