Turismul românesc are o problemă majoră de reputaţie

În general, despre turismul din România, în special despre litoral, acaparează an de an subiectele dezbătute public, prețurile și serviciile aflându-se în centrul atenției.

Dacă până acum, deși mulți români preferau destinații turistice din alte țări, lucrurile mergeau cumva din inerție și bine, anul aceasta totul s-a accentuat brusc.

Toate discuțiile din spațiul public au fost despre plaje și șezlonguri goale, lipsa turiștilor sau motivele pentru care românii aleg alte țări, precum Bulgaria, Turcia sau Grecia.

Multe explicații, prea puține asumări

În explicaţiile oamenilor implicați în fenomen, dar si din sutele de postări pe Facebook, ca de obicei, alegem să găsim tot felul de explicații, care mai de care mai ciudată, fără însă a face o radiografie serioasă a contextului.

Concret, în opinia unei şefe a patronatului hotelier, aceasta precizează că românii aleg destinații de vacanță din alte țări, nu din cauza prețurile mari sau serviciilor proaste, ci din cauza promovării realizate de statele respective, este părerea analiştilor.

Astfel, „Evident, este din nou vina statului român că nu promovează suficient…

Citeste continuarea Aici

You might also like