Raiffeisen Bank accelerează procesul de digitalizare.
Anunţ foarte important pentru toţi clienţii Raiffeisen Bank. Astfel,că, instituţia bancară îşi continuă strategia de digitalizare şi le transmite un mesaj tuturor clienţilor săi, fie că este vorba despre persoane fizice sau juridice.
În plus, clienţii Raiffeisen Bank sunt sfătuiţi să-și facă tranzacțiile sigur și rapid, prin canalele puse la dispoziție: Raiffeisen Online, Smart Mobile, ATM-uri, MFM-uri, echipamente depunere multivalută etc.
Se renunţă la aproape toate casieriile
Începând din data de 17 ianuarie 2022, pentru IMM-uri și 1 februarie 2022, pentru persoane fizice aproape întreagă rețea de unități a Raiffeisen Bank va lucra fără casieri. Banca va mai păstra casierii în câteva dintre unitățile sale, urmând că numai în aceste agenții să fie făcute operațiuni cu numerar, în mod excepțional, pentru plata ratelor la credite.
De asemenea, situaţia pandemiei COVID-19 a accelerat multe proiecte de digitalizare și a presupus implementarea rapidă a soluțiilor pentru operațiuni fără numerar, nu numai în industria bancară. Soluțiile digitale Raiffeisen Bank, inclusiv pentru nevoile uzuale de numerar ale clienților,…
Citeste continuarea Aici