În acest an, TELUS International intenţionează să angajezr 1.500 de persoane în România

În România, compania TELUS International, o companie de customer experience care proiectează, construiește și furnizează soluții digitale, inclusiv AI (inteligență artificială) și moderare de conținut, pentru branduri globale, plănuiește să-și extindă echipa cu 1.500 de membri noi în 2022, pentru a susține creșterea operațiunilor în ţara noastră.

De altfel, procesul de recrutare a început încă din luna ianuarie și vizează persoane care cunosc limbi străine: în special vorbitori de limba franceză (aproximativ 800 de poziții), dar și vorbitori de germană, spaniolă, italiană, rusă, portugheză, engleză, poloneză, ebraică sau olandeză.

În contextul operaţiv, noii membri ai echipei vor gestiona interacțiunile cu clienții și vor oferi asistență tehnică prin telefon, e-mail, chat sau social media pentru mai multe branduri globale din industrii cu o creștere rapidă, precum tehnologie, jocuri, turism și ospitalitate sau telecomunicații. Compania oferă opțiuni de program flexibil, în mai multe ture, cu normă întreagă (full-time) sau cu jumătate de normă (part-time).

Compania TELUS International operează în România de 15…

Citeste continuarea Aici

You might also like