Citroen a făcut față crizei semiconductorilor
Marca Stellantis a înregistrat o creștere a vânzărilor în toate regiunile, cu performanțe puternice de la vechiul C3 hatchback mic și dube comerciale.
Astfel, vânzările globale ale Citroen au crescut cu 7% anul trecut, pe fondul penuriei de semiconductori, cu câștiguri în fiecare regiune, a precizat producătorul auto.
În plus, Brandul Stellantis a înregistrat 796.868 de vânzări, cu 624.140 în Europa, un câștig de 1,2 la sută, 61.695 în Orientul Mijlociu și Africa, în creștere cu 12 la sută; 48.615 în America de Sud, în creștere cu 39 la sută; 41.391 în China, în creștere cu 102 la sută; și 8.665 în India/Asia Pacific, în creștere cu 14%.
De asemenea, cel mai bine vândut model a fost micul hatchback C3, care este pe piață din anul 2016 și se bazează pe o platformă de generație anterioară decât modelele comparabile de la Peugeot și Opel/Vauxhall.
Mai mult, cele mai mari câștiguri pentru un model existent au fost pentru duba comercială mare Jumper; în timp ce camioneta compactă Berlingo a scăzut cu 24 la sută.
Debuturile notabile au fost modelul mediu C5 X construit în China, cu 12.000 de înmatriculări în China în a doua…
Citeste continuarea Aici