Ce Rol Joacă Ambalajele în Industria Restaurantelor? Cum vă Puteți Mulțumi Clienții?

Serviciul excelent pentru clienți este esențial dacă vă doriți ca restaurantul pe care îl dețineți să se bucure de succes, de popularitate și de un bun renume. În mare parte, serviciul pentru clienți se axează pe comunicare amabilă, dar și pe o atenție sporită acordată nevoilor și cerințelor clienților, dar și detaliilor. 

 

Când clienții vă vizitează restaurantul, este necesar să îi faceți să se simtă bineveniți. Când îi tratați cu grijă, amabilitate și respect și când le oferiți o experiență minunată – nu doar o masă delicioasă – puteți fi sigur că se vor reîntoarce la restaurantul pe care îl dețineți și chiar îl vor recomanda și cunoscuților. 

 

Iată câteva măsuri simple, moderne și necesare pe care le puteți aplica pentru a vă asigura că îndepliniți cerințele clienților:

 

Încorporați tehnologia

Asta implică să le oferiți clienților posibilitatea de a comanda online preparate din meniu. Datorită tehnologiei moderne, clienții vă pot accesa cu ușurință restaurantul, pot răsfoi meniul și pot comanda instantaneu preparatele pe care și le doresc. 

Datele arată că adesea clienții cheltuie mai mulți bani comandând online, deoarece sunt tentați să încerce mai multe preparate. Puteți apela la strategii de marketing pentru a vă încuraja clienții să efectueze o comandă mai mare.

Nu uitați că website-ul care vă reprezintă restaurantul ar trebui să fie compatibil cu dispozitivele mobile. Dacă clienții nu pot comanda cu ușurință de pe telefonul mobil, poate fi necesar să vă actualizați website-ul. 

Cu ajutorul tehnologiei, vă puteți extinde afacerea, puteți acoperi mai bine nevoile clienților și puteți inclusiv să dobândiți noi clienți care se vor bucura de preparatele pe care le oferiți. O simplă aplicație vă poate ajuta clienții să răsfoiască direct meniul, să plaseze comenzi și să le achite fără să sune la restaurant. 

 

Oferiți cel mai bun serviciu chiar dacă unii clienți iau masa acasă

Când afacerea pe care o dețineți începe să se bazeze foarte mult pe comenzile online – așa cum se întâmplă în prezent – este nevoie să dați dovadă de creativitate și de gândire inovatoare pentru a oferi cel mai bun serviciu pentru clienți. 

Pentru a vă arăta preocuparea față de aceștia, puteți include note personale, cum ar fi să scrieți numele clientului și al angajatului care a preluat comanda și să includeți o carte de vizită, o broșură sau un număr de serviciu pentru clienți atunci când livrați mâncarea. Puteți, de asemenea, să oferiți o reducere sau un card cadou pentru următoarea comandă. 

 

Utilizați ambalaje sigure și adecvate pentru alimente

Existența unui virus care se răspândește pe scară largă la nivel global îi determină pe potențialii clienți să fie mai atenți în alegerea alimentelor. Dacă dețineți o afacere care produce și distribuie produse alimentare clienților, trebuie, de asemenea, să fiți deosebit de atent pentru ca niciun produs să nu dăuneze sănătății consumatorilor și angajaților. 

 

Prin urmare, ar trebui să acordați o mare atenție opțiunilor de ambalaje pe care le utilizați, mai ales dacă oferiți o varietate de preparate care necesită ambalaje specifice, cum ar fi cutii de burgeri, recipiente pentru supe și salate, cutii meniu fast-food, cutii de pizza, și așa mai departe. Asigurați-vă că ambalajele sunt fabricate din materiale care se află în conformitate cu standardele de ambalare sigure pentru alimente. 

 

De asemenea, ambalajul trebuie să fie etanș și impermeabil pentru ca alimentele să nu se verse și să nu se contamineze în timpul călătoriei. Design-ul ambalajului alimentar ar trebui să faciliteze consumul. Asigurați-vă că alimentele crude și cele gata de consum sunt ambalate separat. Dacă este necesar, furnizați instrucțiuni referitoare la încălzirea, depozitarea sau prepararea alimentelor. 

 

Opțiuni de ambalaje pentru comenzile la domiciliu

Dacă afacerea pe care o dețineți se bazează foarte mult pe comenzile online, veți avea nevoie de mai multe opțiuni de ambalare. Când vine vorba de livrarea alimentelor la domiciliu, una dintre cele mai mari probleme este cauzată de ambalajul inadecvat. Alimentele se pot răci până la destinație, se pot strivi în timpul transportului, iar la momentul livrării, nu vor mai arăta prea apetisant. Aveți nevoie de opțiuni de ambalare care să asigure un transport lipsit de probleme și care să mențină preparatele calde, crocante și delicioase. 

Hârtia rezistentă, căptușită cu folie, este perfectă pentru a proteja alimentele fast-food, cum ar fi burgeri, rulade, sandvișuri și orice preparat fierbinte, care conține și grăsime. Căptușeala cu folie menține căldura, previne extinderea grăsimii și controlează umiditatea din interior. 

Cutiile pentru fast-food sunt încăpătoare și pot fi prevăzute cu diverse compartimente pentru o separare adecvată a alimentelor. Dacă meniul include pui la rotisor, sunt disponibile cutii de mari dimensiuni, căptușite cu folie de aluminiu. Pentru ca alimentele prăjite să ajungă crocante la domiciliul clientului, din nou aveți la dispoziție mai multe opțiuni de ambalaje. 

Alimentele prăjite sunt foarte gustoase, deoarece sunt moi în interior și crocante la exterior. Dar dacă nu sunt ventilate corespunzător, ceea ce înseamnă să permiteți aerului să circule în jurul preparatului, stratul exterior crocant va deveni moale din cauza aburului. 

 

Folosiți cutii de carton și pungi de hârtie perforate pentru a permite căldurii să iasă, în timp ce hârtia preia o parte din umezeală. Astfel, aburul va ieși, iar textura se va menține crocantă și fermă, iar clientul va fi încântat de preparatul livrat.

You might also like