Optimizare SEO – 3 lucruri care au marcat domeniul în anul 2022

Anul 2022 a venit cu foarte multe schimbări pentru domeniul SEO. Probabil știai acest lucru deja dacă deții cel puțin un website și îți pasă de poziția din căutările Google în care acesta este găsit. De exemplu, o schimbare importantă constă în faptul că, în momentul de față, conținutul scris de dimensiuni mari (texte lungi) este mult mai bine privit (statistic) de către motoarele de căutare.

Acesta este unul dintre motivele pentru care o analiză completă SEO va include și un număr minim recomandat de cuvinte. Calitatea articolului plus un volum de informații peste media articolelor pe aceeași tema contribuie la o mai bună clasare a paginii respective.

Iată alte trei lucruri – la fel de importante – care au marcat domeniul optimizare SEO în anul 2022!

Implementarea Schemă.org

Datele structurare sunt, scurt și la obiect, o parte tehnică a unei anumite pagini web – funcționează în culise, după cum s-ar spune. Deși tehnică, această parte include aproape toate informațiile de baza de care un utilizator ar putea avea nevoie atunci când realizează o căutare pe Google.

Mai exact, experții în optimizare SEO pot utiliza Schemă pentru a evidenția anumite informații pentru Google – optimizarea conținutului online scris cu ajutorul Schemă ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine despre ce anume este conținutul respectiv.

Datele evidențiate cu ajutorul Schemă sunt utilizate de Google pentru a crea cunoscutele rich snippets – rezultate îmbogățite cu informații – prezența acestora și conținutul de calitate măresc numărul de vizitatori pe site-ul tău.

Actualizarea conținutului existent

Foarte puține nișe și domenii sunt considerate evergreen în ziua de astăzi – în sensul că mereu există informație nouă pe care o poți adaugă acelui articol scris anul trecut. În ciuda acestui lucru, foarte mulți uită să-și optimizeze conținutul existent atunci când realizează optimizare SEO.

De ce este recomandat să optimizezi conținut deja scris și indexat?

Deoarece Google nu se oprește niciodată din analizat pagini web. Pe scurt, motorul de căutare va mai trece o dată prin articolele tale, iar dacă acesta observă că unele dintre ele sunt actualizate (anume conțin informații noi, relevante și utile pentru utilizatori), atunci cresc șansele că paginile aferente să se bucure de o clasificare mai bună.

Aplicarea principiului EAT

Principiul EAT se referă la expertiză, autoritate și încredere (trustworthiness). Acestea sunt cele trei lucruri pe care Google le analizează înainte de a clasa o anumită pagină. Aspectele menționate pot fi îmbunătățite prin intermediul creării de conținut unic și util, prin citarea corespunzătoare a surselor folosite în articolele tale și prin exemplificarea/demonstrarea expertizei/experienței autorului articolului în domeniul aferent.

Evident, Google este împotriva conținutului generat în mod automat, așa că poți uită de acea „nouă platforma incredibilă care folosește inteligență artificială pentru a genera content și copy de calitate superioară” (pe lângă faptul că platformele respective nu se ridică la standardele practicate în industrie).

Astfel, procesul de optimizare SEO devine mai mult decât introducerea de cuvinte cheie în articole și publicarea acestora pe alte site-uri cu un link sau două către website-ul tău.

Nu în ultimul rând, dacă nu știi cum anume să te ocupi de toate aceste lucruri ce țin de optimizare SEO, nu ezită să apelezi la experții care pot face diferența – anume la echipa The Markers. Această agenție de digital marketing îți poate ajută afacerea din toate punctele de vedere online, după cum s-ar spune!

You might also like