Cu o investiție de 100.000 de euro, Sempasi își lansează magazinul la nivel internațional
Producătorul gadget-ului 100% românesc din segmentul beauty&skincare, Sempasi, la un an de la lansare anunță extinderea pe piața internațională estimând o triplare a cifrei de afaceri.
Astfel, brandul creat de antreprenorul Mihai Nica a fost lansat în 2020 cu o investiție de 200.000 de euro, iar pentru extinderea pe piața externă acesta a alocat un buget de 100.000 de euro. Compania vizeză o triplare a cifrei de afaceri în 2021, până la un milion de lei.
În prezent, Mihai Nica, antreprenor cunoscut în piața de business ca fondator Tehmag – furnizor de utilaje și echipamente industriale și-a extins în anul pandemiei expertiza din zona de investiții către un nou segment de piață, de data aceasta cu adresare directă către consumator, fondând Sempasi – brand de gadgeturi dedicate segmentului beauty & skincare.
În contextul financiar, valoarea inițială a investiției a fost de 200.000 euro, iar gadgeturile de înfrumusețare au ajuns în 2020 în rețeaua de distribuție a marilor retaileri de profil – Douglas, Mariounnaud, Notino, Xpert Beauty, Best-Value, Altex, MakeUp etc. Prin intermediul lanțurilor de distribuție internaționale, Sempasi a…
Citeste continuarea Aici