#CalvinKlein – atemporal & avangardist
In 1993 Calvin Klein avea sa fie numit cel mai bun designer american. Cum a reusit un brand lansat cu 53 de ani in urma sa surprinda cu fiecare campanie lansata si, mai mult decat atat, sa transforme niste item-uri banale – jeans & lenjerie – in niste piese statement din garderoba oricui, revolutionand astfel industria fashion? Ramand fidel unei abordari stilistice dar care depaseste cu mult aceste granite: crearea unor piese minimaliste, incluzive, accesibile stilistic, cu linii iconice care iti ofera libertatea sa-ti exprimi personalitatea.
In campania colectiei Primavara/Vara 2021, mesajul lui Janaya Future Khan venea ca o reafirmare a tuturor principiilor CALVIN KLEIN: „Nu trebuie sa ii facem pe oameni sa vada lumina. Trebuie doar sa fim lumina.” Pentru ca despre asta este vorba atunci cand porti Calvin Klein, ca tu sa stralucesti, ca tu sa-ti spui liber povestea si sa dai sens hainelor pe care le porti, nu invers.
Perspectiva poate inca parea „scandaloasa” pentru cei care nu rezoneaza cu viziunea Calvin Klein precum s-a intamplat si in anii ’80 din cauza campaniei cu Brooke Shields si mesajul considerat provocator: “Do you know what comes between me and my…
Citeste continuarea Aici